גרסת המובייל והטאבלט של האתר תעלה בימים הקרובים, לבינתיים אנו ממליצים להיכנס לאתר ממחשב שולחני או נייד.

ירושלים במלוא הדרה

משרד מכירות רח’ קינג דיוויד 16, ירושלים
טל׳ 972-2-502-5502
פקס 972-2-532-3532
OFFICE@JERUSALEMESTATES.COM

EN

“אצלינו החניון מטופל בדקדקנות כמו סלון”

 אנו מביטים כעת בהתרגשות רבה בכוחות אשר היו טמונים באדמת ירושלים ופורצים ממנה במלוא תפארתם לעיני כל, מן הכוח אל הפועל.

שלושת המנופים סבים על צירם ללא הפסק ושלד הבניינים ממשיך להתקדם במהירות. צוותי הבניה אינם מסתפקים בזאת ותוך כדי התקדמות השלד לקומות הגבוהות, מתקדמים במקביל עם עבודות הגמר בקומות התחתונות אשר שלדם הושלם, על מנת לקצר את זמן הביצוע ולייעל את איכות הבנייה.

מנהל העבודה: “אצלינו החניון מטופל בדקדקנות כמו סלון”

היכולת המקצועית שמפגינים בג’רוזלם אסטייטס, כמו גם ההתארגנות הנכונה – לבנות במקביל  גם את עבודות החוץ (שלד, בטון וחיפוי אבן) וגם את עבודות גמר הפנים (טיוח, סיוד, חיווט חשמל, אינסטלציה וכדו’) מייעל את איכות הבניה על מנת להגיע לרמת הבניה הנדרשת ומקצר באורח משמעותי את לוח הזמנים לכניסת הדיירים בעז”ה.

תקופה זו גם מהווה אבן בוחן על מנת לבדוק אם הבשורה הגדולה שהפרויקט הביא וההבטחות הרבות לרמה יוצאת דופן החל מהתכנון המשובח, הבנייה האיכותית ומפרטי דירות המגורים והחללים הציבוריים – אכן עומדות במבחן המציאות. ואכן, אנו אומנם עדיין עומדים רק בשלב הראשון, אבל כבר עכשיו ניתן לראות את היחס אותו מעניקים בוני הפרויקט ותפיסת האיכות שלהם אפילו בקומת החניון. האיכות, המרווחים, ועוד עשרות ומאות פרטי תכנון המביאים את החניון לידי שלמות שלא נשארת בתשריטי המתכננים, אלא עוברת לביצוע איכותי ומדויק.

וזו כמובן רק ההתחלה של הגשמת החלום למגורי איכות ברמה מקסימלית במרכז ירושלים.