גרסת המובייל והטאבלט של האתר תעלה בימים הקרובים, לבינתיים אנו ממליצים להיכנס לאתר ממחשב שולחני או נייד.

ירושלים במלוא הדרה

משרד מכירות רח’ קינג דיוויד 16, ירושלים
טל׳ 972-2-502-5502
פקס 972-2-532-3532
OFFICE@JERUSALEMESTATES.COM

EN

ברזל מודרני על אבן עתיקה

כאשר בוחנים את תמונות הפרויקט אי אפשר שלא להבחין באלמנט מרכזי נוסף המשלים את ההרמוניה האסתטית של מראה הבניינים, אלו קורות הברזל השחורות, הסורגים המפורזלים ופריטי מתכת נוספים המשולבים באמנות מרשימה בחזיתות המהודרות.

 

יואל פייגין, ממשרד האדריכלים יהודה פייגין מסביר :

“כמו בפרויקטי העל הירושלמיים החדשים שתכננו במשרד – וולדורף אסטוריה ומלון אוריינט החדש בעמק רפאים שזכה לפרסי עיצוב עולמיים, גם כאן שילבנו אלמנטים של פלדה, כמו קורות הברזל השחורות החשופות מעל האבן הירושלמית הנצחית. זה נותן טאצ’ מודרני לפרויקט “הכבד” יחד עם הקשרים ברורים לסביבת המתחם בשנלר הכולל בתי אבן עתיקים המשולבים גם הם עבודות פרזול יפהפיות. השילוב הזה יוצר הרמוניה סביבתית, נצחיות ירושלמית יחד עם מודרניות עדכנית עוצרת נשימה”

 

אנשי הביצוע הטובים ביותר  מבצעים את פאר היצירה

לא פחות חשוב מהתכנון הוא הביצוע. בג’רוזלם אסטייטס הצבנו לעצמינו כבר מתחילת שלב התכנון את הסטנדרטים הגבוהים במיוחד שכל ספק חומר או איש מקצוע שיקחו חלק ביצירת הפרויקט, יצטרכו לעמוד בהם. ביצענו בירור מעמיק כשבסופו בחרנו אחד אחד את הספקים ואנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם. ממש כמו אדם פרטי המתכנן ובונה את בית חלומותיו.

 

אמני הביצוע בפליז פלדה ונחושת

לעבודות הפרזול נבחרה חברת ‘סטיל סגדור’ המומחים בתחומם, אשר לקחו חלק באינספור פרויקטי יוקרה יחודיים ללקוחות מפורסמים ברחבי העולם: ממלון פלאזה במנהטן, וילות ובתים פרטיים יוקרתיים, ועד ה’וולדורף אסטוריה’ בירושלים, שחזור בית כנסת החורבה ומחיצת הכותל החדשה.

 

יוסי לרר מ’האחים לרר-סטיל סגדור’ מספר:

“בנוסף לחריצות ויושר, ספגנו ולמדנו מאבינו מאיר את רזי העבודה בפליז ובנחושת. ג’רוזלם אסטייטס מצטרף לשרשרת המיזמים האמנותיים אשר יודעים להעריך יצירות ברזל ויציקות ייחודיות בעבודת אומן, כאשר הן נעשות בגישה המסורתית ובתוצר הקלאסי היוקרתי והאיכותי ביותר.”