גרסת המובייל והטאבלט של האתר תעלה בימים הקרובים, לבינתיים אנו ממליצים להיכנס לאתר ממחשב שולחני או נייד.

ירושלים במלוא הדרה

משרד מכירות רח’ קינג דיוויד 16, ירושלים
טל׳ 972-2-502-5502
פקס 972-2-532-3532
OFFICE@JERUSALEMESTATES.COM

EN

מסכמים את 2018 בג’רוזלם אסטייטס

 

שנת הכספים 2018 שהסתיימה לפני מספר שבועות מהווה ציון דרך וזמן טוב לסקירת ההתקדמות בכל המישורים, בפרויקט ההיסטורי בשנלר ג’רוזלם אסטייטס.

גידול עקבי בביקושים ובמכירות

מנהלי המכירות בפרויקט מדווחים כי הביקוש משנים עברו נמשך גם השנה, וכן הגידול העקבי במכירות.  בחודש דצמבר בלבד נחתמו חוזים על סך של יותר מ15,000,000 דולר (מעל 50,000,000 ש”ח).

סכום מרשים מאוד ביחס לכל פרמטר, המצטרף לסכום המכירות הכולל בהיקף של כחצי מיליארד ש”ח (כ130,000,000 דולר) כ70% מההיצע השיווקי הנוכחי. נתונים אלו משקפים את אמון קהלי היעד הגובר והולך עם התקדמות הבניה בפועל, העמידה ביעדים ואפילו הקדמתם, בדרך לסיום הבניה אשר כבר נראה באופק.

הפידבק החיובי מגיע אלינו מהקהילות המפורסמות בארץ ובעולם, מהמשפחות החשובות אשר כבר קבעואת מושבם בפרויקט ואלו שבדרך.

 

רכבת הבנייה דוהרת במקביל לרכבת המכירות

מי שביקר במתחם הבנייה בחודשים האחרונים יכול כבר לראות כי הבניה גם היא בהתקדמות מואצת

בשלבים א’ ו-ב’ הנוכחיים הושלמה עבודת השלד על תשעת קומותיו בכל חמשת הבניינים: בניין מס’ 1 ‘הכרכוב’; בניין 2 ‘הכד’; בניין 3 ‘הדקל’; בניין 12 ‘הנבל’ ובנין 13 ‘הגביע’.

כמו כן עבודות הגמר מתבצעות במרץ בתוך הדירות כאשר בחלק נכבד מהדירות (כש60% ) הסתיימו עבודות האינסטלציה, חשמל, ריצוף, טיח וצבע.

 

חיפוי האבן החיצונית לא נשאר מאחור

כמו כן חיפוי האבן החיצונית הייחודית שדיברנו עליה בחודשים הקודמים – מחפה כעת שטחים נכבדים מחזיתות הבניינים. ובקרוב עם הסרת הפיגומים ניתן יהיה להתרשם מהאיכות והיופי אשר הבטחנו וגם קיימנו.

 

מקדימים את הצפי לאורך אבני הדרך

בסייעתא דשמייא מרובה אפשר כבר לסמן ‘וי’ בהצלחה על רבות מאבני הדרך, אנשי המקצוע אומרים כי מרבית הדרך מאחורינו ואפשר לראות באופק את האכלוס.

 

זה הזמן להצטרף

מניסיון העבר ככל שמתקדם הפרויקט ונראה לעין כי ההבטחות הגדולות אכן מתקיימות במציאות בשטח – במקביל גם עולה הביקוש לרכישה ואנשים רבים אשר ‘ישבו על הגדר’ ממהרים לעלות על הרכבת הדוהרת ולהצטרף להצלחה.

 

אנו מברכים את כל הדיירים וגם אותנו בס”ד מרובה גם בהמשך הדרך עד להשלמת היצירה והאכלוס המוצלח.

 

צוות ג’רוזלם אסטייטס