גרסת המובייל והטאבלט של האתר תעלה בימים הקרובים, לבינתיים אנו ממליצים להיכנס לאתר ממחשב שולחני או נייד.

ירושלים במלוא הדרה

משרד מכירות רח’ קינג דיוויד 16, ירושלים
טל׳ 972-2-502-5502
פקס 972-2-532-3532
OFFICE@JERUSALEMESTATES.COM

EN

ספקטור: “הצפי שלנו התגשם אף מעבר לתחזיות”

שמחנו לארח לביקור את בכירי הצוות של ‘ירון ספקטור’ – משרד השמאים המדורג במקום ראשון בארץ על ידי גלובס DUN’S 100 ומלווה את מרבית הפרויקטים החדשים באזור החרדי בירושלים, לסיור במתחם עבודות הבניה בג’רוזלם אסטייטס במתחם שנלר.  בביקור ההיסטורי השתתפו בכירי המשרד, ירון ספקטור – בעלים ומנכ”ל המשרד, גיל סיטון – מנהל מחלקת דוחות אפס (בדיקת כדאיות כלכלית), גולן וקראט – מנהל מחלקת פיקוח.

מר ירון ספקטור אשר ביקר בעבר בפרויקט והביע את הערכתו למיזם היוקרתי הנבנה במתחם שנלר עוד בשלבי התכנון, יצא הפעם מגדרו כאשר הביט בחלום התכנון דאז קורם בפועל עור וגידים. “אני מכיר את המתחם עוד מ 2014 כאשר מדינת ישראל מכרה את המתחם הזה, וכבר אז תמהתי על עצם מכירת מתחם יוקרתי ונדיר כל כך ליזמים פרטיים. אני מלווה את הפרויקט מבחינה כלכלית, הגשת דוחות אפס ופיקוח וכעת כשכבר רואים את השלד הולך ומסתיים, מרגש לראות כיצד התחזיות והתכניות של לפני שנים ספורות בלבד התגשמו אף מעבר למה שצפינו”

“עלייה מהותית בערך הנכסים בירושלים, ובעיקר במרכזה”

“ירושלים ככלל מתפתחת מאוד בעיקר במרכזה. גם תחבורתית עם הרכבת הקלה והרכבת המהירה לתל אביב, וגם מבחינת תשתיות אחרות ורובעי עסקים מודרניים המוקמים בימים אלו בסמוך והתחזיות שלנו הם לעלייה מהותית בערך הנכסים בירושלים ובודאי אלו במרכזה הקרובים להתפתחויות אלו.

 

כאשר אנו מדברים על מתחם שנלר הרי בנוסף ליתרונות המרכזיים הגלומים בו בעצם מיקומו במרכז ירושלים, מתרכזים בו בנוסף כמה אלמנטים מהותיים המשפיעים על הערך הגבוה אותו אנו מייחסים לו במשרד. זו קרקע אחרונה 1913מסוגה וגדלה בירושלים ההיסטורית (גודל מתחם שנלר עומד על כ 80 דונמים… כגודל כל שכונת מקור ברוך למשל)  “המתחם כולל מאות דירות הסובבות פארק פנימי ויוצרות מתחם הומוגני אינטימי ושקט הממוקם אמנם בלב העיר, אך יוצר מיקרו אקלים משל עצמו עם אטמוספירה שלווה בתוכו.

 

דירה במהדורה מוגבלת על קרקע נדירה

 

שקלול כל הפרמטרים המוזכרים בנוסף למקצועיות הבולטת לעין סביב כל ענפי הפרויקט, מההשקעה בתכנון ועד רמת הביצוע הנראית בפועל בג’רוזלם אסטייטס, משפיע על קביעת ערכו של הנכס במונחים אבסולוטיים גבוהים מאוד וכן כהשקעה רגשית וערכית לדורות קדימה. ממש כמו יצירת אומנות היוצאת לאור אחת לעשרות שנים במהדורה מוגבלת. ” עד כאן דברי ספקטור.

אנשי המקצוע מבינים את המשמעות ההסטורית

שמחנו לארח אותו ולשמוע את חוות דעתו המקצועית. המצטרפת לחוות דעת רבות נוספות ששמענו מאנשי מקצוע הטובים בתחומם בארץ ובעולם, המביעים שוב ושוב את השתאותם כאשר הם בוחנים בעין מקצועית את כל צדדי הפרויקט ג’רוזלם אסטייטס ועומדים על ערכו הנדיר.